Peti

Fogalmam sincs, minden féle lesz benne. Szerelem, szex, intrika.... Na jó talán nem minden.;)

Címkék

Friss topikok

  • PreCon: Szeretettel vár bármelyik tekercselő gép barátom!Ott is van iroda,légkondi:-)))wehehe (2008.08.16. 00:46) Egy egész kellemes hétfő
  • Csopak: Megérdeklődtem, sajna nem tudnak üresedésről e téren. (2008.07.31. 22:46) Napok
  • kaT: hát ez gáz h vannak ilyen emberek...vigyázz magadra. :S (2008.06.01. 22:37) A pénteki este folytatása....

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

Egy bejegyzés

2008.08.26. 02:38 | Csopak | Szólj hozzá!

Jó rég tettem bejegyzést, ha jól látom augusztusban ez még csak a negyedik lesz. De most irogatok valamit.

És, hogy miért ilyen kései, korai órán?

Ennek több oka is van, a szobám nem igen hajlandó lehülni még a leghidegebb estén se 25 fok alá. Ami nekem erősen alulöltözve is sok.

Másik oka, hogy nagyon hiányzik valaki nekem. Akit már oly sokat emlegettem ezen a blogon.

A harmadik ok igazából valahogy a másodikból származik.

Ijesztő közelségbe került a költözésének időpontja, ez az utolsó hetünk amikor együtt lehetünk, de ez is úgy alakul, hogy örülhetek, ha legalább pénteken látom.

Most is alig bírom ki, ha két-három napig nélkülöznöm kell, hogyan fogom kibírni, azt, hogy lehet, lesz olyan, hogy egy hónapig is nélkülöznöm kell a társaságát. Félek sehogy.

Nagyon régen imádkoztam, és természetesen szinte mindig valami önös okból. Valamit szerettem volna megkapni, valamit elérni. Azt hiszem most először szeretnék azért imádkozni, hogy valami ami meg van meg maradjon nekem akármi is történik. Nagyon szeretem, még mindig, pedig ez annyira rám nem jellemző.

Azt hiszem imádkozni nem fogok, megprobálok végre aludni, de nehéz lesz leállítani a gondolataimat.

Mindezek mellett még felmerültek hosszab távú kételyeim is, de ezeknek nem igen szeretnék terjedelmesen hangot adni.

Lényegében arról szól, hogy mások ebben a korban már diplomával rendelkeznek, én pedig egy (ki tudja mennyit érő) technikusitól is még egy évnyire vagyok. Ugyan van egy felvételem a Pannon Egyetemre, de ha belegondolok legkorábban is 2012ben végzek a BScvel. Nagyon messze van, és addigra már 26 éves leszek. Ez annyira végülis nem sok, csak addigra az ismerőseim jó része már befutott ember lesz, biztos egzisztenciával, némelyek családdal. Én meg ott állok egy kétes értékü BSc diplomával, meg egy technikusival, és ki tudja mihez tudok kezdeni.

NA, de ez is terjengős lett.

Pedig nem akartam.

Félek, sok mindentől félek, de visszatérve, leginkább mégis az aggaszt, hogy elveszítem azt aki nekem a legfontosabb.

Újabb nyálas bejegyzésemért érzékenyebb gyomru olvasóimtól elnézést kérek.

ÜDv

 

Címkék: ő félelmek aggodalom

A bejegyzés trackback címe:

https://csopak1986.blog.hu/api/trackback/id/tr88633147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása